5 måneder siden
Dyr, dårlig og langtrukken levering
Det blev en dyr, dårlig og langtrukken oplevelse, da min kone og jeg skulle bestille en vindafskærmning af glas (Verano) til vores terrasse.
For sen og mangelfuld levering tvang os til at hive firmaet i Byggeriets Ankenævn, som afviste at behandle sagen. Direktøren fastholdt, at han som den professionelle part ikke havde noget rådgivningsansvar - eller nogen pligt til at levere inden for den tidsramme, firmaet havde stillet i udsigt.
Vi kan ikke anbefale dette firma under dets nuværende ledelse.
6 år siden
Detaljer, der trækker ned
Har spist på stedet mindst 10 gange og hver gang konstateret, at der altid mangler lys i mindst fem af lamperne. De løse dørhåndtag på toiletterne er langt om længe spændt efter (hurra), men cafeéjeren mangler gæstens blik for detaljen. Plastikblomsterne er forfærdelige. Smid dem ud.
10 år siden
I en årrække har jeg…
I en årrække har jeg købt julemaden hos slagterne på Værnedamsvej 14, således også den 23.12.2008. Det gør jeg aldrig mere. Da jeg den 24.12.2008 fjernede plastfilmen fra min farserede kalkun (til 533 kroner), ramte en umiskendelig stank af fordærvelse mine næsebor. To andre personer gav mig ret, og fuglen med indhold kom ikke på julebordet, men lige i skraldespanden (se foto). Det var slemt nok, at jeg måtte servere kyllinger m.m. fra fryseren til mine 10 gæster juleaften. Det er meget værre, at slagteren overhovedet ikke har reageret på mine tre skriftlige klager om ovenstående. Men han er vel ligeglad, fordi julemaden kostede mindre end de magiske 800 kroner, der er minimumsgrænsen for, at Forbrugerklagenævnet vil behandle en formel klage. Jeg har bedt Fødevarestyrelsen om at undersøge butikken. Folk med nedsat modstandskraft kan jo blive alvorligt syge af at spise fordærvet mad.